by CS
TikTok kampagne for by CS
by CS laver håndlavede kvalitetssmykker og toppe til unge kvinder og vil gerne udbrede kendskabet til brandet. Vi så en oplagt mulighed i at udbrede kendskabet til by CS på TikTok.
Kampagnen bestod af 2 videoer; ‘get ready with me’ med Clara Helmark og ‘Sådan styler jeg mine to yndlingssmykker’ med Emilie fra Le Campaign Lab.
Hovedfokus var at skabe native indhold og derfor lavede vi de to UGC videoer med inspiration til styling af by CS smykker.
Videokreativer blandt top 25
Resultater
- Kampagnen genererede over 60.300 visninger på TikTok
- Mere end 1.700 klikkede ind by CS hjemmeside
- Kampagnen genererede en CPC (cost per click) på 0,55 kr.
- Kampagnen øgede salget på bycs.dk med 125%
- Resultaterne for kampagnen lå i top 25% inden for branchen på TikTok
Med et relativt beskedent budget genererede kampagnen flotte resultater med over 60.300 visninger og mere end 1.700 klik til hjemmeside. Kampagnen skabte også et pænt boost i salget.
Jeg kan klart anbefale Perceptual til at hjælpe din virksomhed med at vækste på TikTok. De har hjulpet hele vejen med at lave kreativt content samt oprettelse af betalte kampagner mv. Det har været en rigtig stor hjælp, og helt klart pengene værd. Det har været fedt at følge med i hvor stor en effekt kampagnerne har på aktiviteten på TikTok og på ens salg. Jeg vil helt sikkert benytte mig af Perceptual igen!